Søndagsmodus

Jeg elsker søndager!
I alle fall slike som denne i dag.
Utenfor er det skikkelig ruskevær,  det regner sidelengs faktisk. 
Hele huset var stille når jeg våknet til liv. Jeg forflyttet meg forsiktig fra seng til sofa uten å lage for mye lyd…jeg elsker å sitte i sofaen å høre på stillheten,  men samtidig vite at alle er hjemme.

Kaffe! Selvfølgelig må man ha kaffe. Det hører med. Litt kaffe og litt stearinlys, BANG…. Perfekt Søndagsmodus fra sofaen.
Nå våkner de andre til liv en etter en og jeg gleder meg til å tilbringe en deilig søndag sammen med dem. 

I dag blir en fin dag.
Det vet jeg 💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg