Vår ute, vår inne!

Nydelig vårvær i Bergen om dagen.
Byen bader i sol og temperaturen er absolutt ikke noe å si på.
I dag skulle den krype opp i 15 grader, til stor glede for ungene som har fått nye sykler og som har startet fotballsesongen. Gøy!
Jeg har hviledag,  så nyter fra sofaen i dag, men klager ikke av den grunn.
Har hatt fine dager med besøk av gode venner og da kan det være greit å lade batteriene litt…
Så får vi håpe det fine været varer til ungene har fri i påske og vinterferie.

Her i Bergen har de nemlig to uker ferie på rappen nå, ettersom de har slått sammen påske og vinterferie. 
Da blir det en lang god og etterlengtet ferie på ungene. 
Da håper jeg at batteriene er godt ladet opp og at solen skinner like fint som i dag, slik at vi får noen fine dager sammen….kanskje noen uten i solveggen med grilling av pølser også.

Når man ikke kan nyte våren ute så mye, må man lage vår inne.
Det sørger min snille mann for og kjøper blomster til meg.
Det gjør han faktisk veldig ofte, noe jeg setter stor pris på.
Det er noe med friske, velduftende og fargerike blomster… Og da spesielt tulipaner.  Jeg elsker det.
Se bare på de på bildet over her.
Var ikke de fine?
Litt annerledes type og utrolig fin farge. Kjempefine syns jeg.

Håper dere får nyte litt sol og vår.

– TusenTankeriOrd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg