Du og jeg…

video:vid77301221191555

Når du kommer hjem fra jobb, sent, sliten og det første du gjør er å hente frem gitaren, sette deg tett inntil meg og spille stille, mykt og vakkert for meg…. Da føler jeg meg som den eneste jenta i verden.

Jeg føler meg så heldig og trygg mens vi sitter der at uansett hva som hadde skjedd så hadde vi kommet oss gjennom det. 

 

Det er da jeg begynner å tenke, på årene som har gått, på barna våre, på bryllupet og på alle planene. Det ble ikke helt som vi hadde tenkt eller hva?

Det eneste som ble slik vi hadde tenkt er at vi fremdeles er her sammen. 
Vi to og gjengen vår og det, det det gjør så godt.
Jeg er så takknemlig for det.

 

Vi to, sammen er vi sterkere og tøffere enn hva vi tørr å tenke selv noen ganger. 

Det beviser vi hver dag! 

Du og jeg.

 

TusenTankeriOrd 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg