Jeg skal prøve meg på et friminutt….

Jeg gleder meg masse, men i år er jeg litt nervøs  også.
Jeg er spent fordi jeg kjenner at ting er annerledes og tiden før har vært ekstra tung og vanskelig.

Jeg trenger dette friminuttet mer enn noensinne, vi trenger det!
Jeg er spent på reisen, om vi får ordet alt på forhånd og  det at vi for første gang på mange år skal bo på hotell fremfor privat leilighet.

Jeg føler meg som et kjempestort blåmerke som bare lengter etter plasteret sitt, som i dette tilfelle er de etterlengtede solstrålene som jeg vet lindrer den vonde kroppen min.

Nå er det bare noen dager igjen så setter vi ut på det som i år føles som reisen rundt hele verden.

Jeg gleder meg til å lande i en solstol og lade batteriene. 🌞

Vi snakkes..

Tusentankeriord

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg