Utenfor i luften.

 

 

Det kjennes så godt!

Den deilige milde og myke luften som finnes utenfor disse veggene mine.

 

 

Mannen ble hjemme i går for å ta meg med til legen. Jeg skulle sette noen injeksjoner og hadde ikke hatt mulighet til å komme meg avgårde på egenhånd på tross av at legekontoret ligger ganske nært. 

 

På veien tilbake ba jeg han stoppe ved en sidevei som fører inn til en dam og et lite parkområde.

Beina og kroppen var allerede helt utslitt etter første tur ut på lenge, men jeg bare måtte kjenne følelsen. Jeg bare måtte sette beina på stien  og puste inn den friske luften. Man har ingen garanti for når neste gang blir. 

 

Det er nesten som man glemmer hvor fantastisk godt det er å sette beina på bakken, trekke inn litt frisk luft, så langt ned i magen man bare klarer.

Med rosa joggesko som fremdeles ser nye ut selv om de er flere år gammel.

Åhh… For en deilig dag, for en deilig lukt. Lukten av ubrukt luft. Kald,  men ikke for kald, nesten litt våraktig følelse.

 

Jeg kan leve lenge på denne dagen! 

 

 

Tusentankeriord

 

#ut #mestring #luft 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg