På vei oppover, håp og helg!

 

 

 

 

 

Etter flere uker,  i skikkelig elendig form, kjennes det godt å kunne forflytte seg fra senga og ned i stua i litt tidligere om morgenen.

Bare det å ta på seg vanlige klær, noe annet enn pysj  og tights. Få seg en kaffekopp før langt ut på ettermiddagen. 

 Lese nyheter uten å føle man er på tivoli etter 30 sekunder og at man må kaste opp.  Prate med ungene og ha den ” normale ” starten på dagen… Man setter så utrolig pris på det!

 

Selv om jeg fortsatt  kjenner meg utrolig  sliten og har melkesyre  i hele kroppen, kjenner jeg meg likevel bedre enn hva som har vært tidligere. Jeg bare håper kurven  fortsetter å stige og jeg vet jeg må skynde meg sakte nå.

Når man har lagt så lenge og ikke  vært utenfor døren eller i form til noe på lang tid er det fryktelig lett for å overdrive veldig når man kjenner at det kommer litt krefter tilbake. Det gjør ikke annet enn å føre deg tilbake til elendigheten, så her er det viktig å være kritisk til hva man velger å utsette seg for slik at man bruker tid til å bli sterk nok til å tåle litt mer.

 

Jeg er utrolig glad for å kjenne at det kanskje letter litt i kroppen og siden det har meldt så bra vær i helgen ( og hvis formen fortsetter å øke) så hadde det vært så GULL å overraske gjengen med en liten picnic ved en park vi har bare 1 min kjøring fra der vi bor. 

Vi har ferdige boller i frysen,  så kan vi blande saft og ta med oss brød til å mate fuglene med.Høres perfekt ut. JEG VIL UT!

Ungene stortrives der nede. 

Jeg vet jo at jeg ikke kan si noe til dem nå fordi da hadde dem nok blitt veldig skuffa hvis det ble avlyst, men jeg tenker at i dag er det jo Torsdag og hvis vi tenker Lørdag eller Søndag, så er det jo kanskje håp? Så er det jo heldigvis  kort vei hjem om det blir for mye.

Åååh, det hadde vært fint! 😊

 

SÅ….siden det er Torsdagsmorgen,   jeg allerede har kommet meg til sofaen og fått kaffe , så  tenker jeg at dagen i dag ikke blir så aller verst. 

 

Nå skal lade batteriene og spare der jeg kan slik at jeg kanskje klarer å komme meg ut med gjengen i helgen. 

Det hadde vært fantastisk! Håper!

 

 

Ønsker dere alle en riktig fin dag.

Tusentankeriord 

 

 

 

 

#Håp #helse #myalgiskencefalopati #ut #smerter 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg