Bursdag og hjemmelagde gaver fra hjertet

 

Enda et år har gått. Enda en bursdag.

Jeg våknet av små skritt som listet seg inn på rommet, stille og forsiktig samlet de seg rundt senga mi med rykende varm kaffe og 3 buketter med roser i nydelige farger.

Jeg elsker friske blomster. Lukten, friskheten… 

 

De er tålmodig, venter spent. Har gledet seg mer til denne dagen enn noen andre. Minstemann har til og med tellet dager. 

At jeg ikke kommer ned til frokost går helt fint, vi tar lunsj litt senere istedenfor. De er strålende fornøyd. De fineste jeg vet! 

 

De blir enda mer spente, gleder seg enda mer til å vise. Gaven som som de har jobbet lenge med. Jeg aner ingenting. 

Helt siden jeg var liten har jeg drømt om mitt eget dukkehus og for litt siden fikk jeg endelig kjøpt et brukt på nett. Nå er målet å prøve å møblere og fylle det opp, slik at det en gang kanskje kan bli akkurat slik jeg så for meg det skulle bli da jeg var liten.

Første bidrag ser dere på bildet her. Guttene har laget hagemøbler av ispinner. Er de ikke helt fantastisk?

Jeg ble så imponert og stolt! 

De fineste hagemøblene jeg har sett og kunne ikke tenkt meg noen andre. Passet perfekt i huset. ❤

Jeg fikk kake med lys, lukket øynene, blåste og ønsket meg noe. 

Kanskje året som kommer blir det beste noensinne? ❤

 

Ha en fin dag og uke.

 

tusentankeriord 

 

 

 

 

#mandag #bursdag #ME #fibromyalgi #dukkehus #kreativ #hjemmelaget #kake #ønske #myalgiskecefalopati 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg