Barnslig glede og helg med mine

Jeg skulle bruke dagen til å hvile, samle sammen hver eneste krefte i kroppen.
Problemet er at når jeg gleder meg til noe eller skal overraske noen, da blir jeg akkurat som et lite barn. Jeg klarer ikke roe ned kroppen.
Jeg overgleder meg på en måte.

Håpløs.

Det trenger ikke være så mye heller, men når man ikke får muligheten til de store utskeielsene, blir hver minste lille glede i hverdagen veldig viktig.
Spesielt når det gjelder barna.

I dag, mens de har vært på skolen, har jeg pakket badetøyet og gjort alt klart. Først blir det et måltid, det beste de vet, ostehorn og sjokomelk. Så går turen til terapibadet som ikke ligger så veldig  langt unna.
Vi skal kose oss sammen.
Det er noe av det kjekkeste de vet, bade i det varme, deilige vannet.

Sist men ikke minst.
I kveld blir det taco og film.
Alle samlet til helg.
Kan det bli bedre?

Nyt øyeblikkene. Det er dem det er flest av. God helg.

tusentankeriord

#glede #helg #barn #overraskelse #livetmedME #ME

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg