Minner!

Minner!
 

 

 
 
 
 
 
 
Åhhh… jeg lengter så tilbake til varmen. 
Til ferskpresset appelsinjuice på frokostbordet og til frukt og grønt som faktisk smaker frukt og grønt. 
Til kaffe på balkongen, solnedganger som er så fargerike, rød, gul, lilla, rosa, og som ser ut som at himmelen står i brann.
 Du kan bare bli sittende å nyte i stillhet uten å si et eneste ord. 
Uten å gjøre noe annet. 
Bare være tilstede. 

Det er så fint. 

 
 

Jeg er så utrolig glad for at jeg har disse minnene her. 
Så glad for at jeg har alle bildene og videoene jeg kan se tilbake på. 
Jeg blir aldri lei av å se dem, om og om igjen. 

Jeg føler meg så heldig som har hatt muligheten til å få disse minnene sammen med mine og selv om ikke alt har gått like “smertefritt ” hver eneste gang, så er det så mye fine øyeblikk, smil og gode minner vi ellers ikke hadde hatt muligheten til å utføre her hjemme. 

Så, når tiden er tøff, slik den er nå og man nesten ikke kommer seg ut av senga. 
Da er det så godt å se at det faktisk har vært bedre. 
Jeg føler meg heldig som har dette og blir varm i hele meg. 
Det gjør håpet enda større om at det SKAL bli slik igjen <3 

For selv om sannheten de siste årene har vært at jeg kanskje ikke har hatt det aller største helsegevinsten av slike reiser til varmere strøk som jeg hadde tidligere, så gjør det likevel så mye for meg og oss som familie. 

Det hjelper meg utrolig godt på smertene og det er jo så klart en fordel å ta med seg, men desverre fører jo også turen i seg selv med seg en del belastninger som gjør at man må planlegge og tilrettelegge nøye. 
Det er vi blitt gode på etter flere turer slik at vi får spart maksimalt av krefter og utnyttet turen godt.

Å ta masse bilder er blitt viktig for meg. 
Jeg må ha dem å se tilbake på når dagene blir for tøffe. 
Det hjelper meg på et vis + at det viser meg at jeg har fått til noe. 
Om det så bare er piknik i hagen eller en tur på lekeplassen. 
Det er bilder som styrker meg senere, 

I dag var det sommer og sommerminner som varmet hjertet mitt. 
Det kan hende det har med regnværet ute og fordi jeg fryser, på tross av at varmepumpen står på 26 grader. 

Uansett, jeg skal tilbake dit. 
Og neste gang skal det enda flere minner hjem i bagasjen, 

tusentankeriord

#Minner #Minnebok #grancanaria #bilder #laspalmas #puertorico #helse #smerte #amadores #Mogan #foto 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg