Godt nytt år!

 

 

 

Kjære fine dere! 

 

Først og fremst – Tusen takk for at dere henger med meg på min min vei i hverdagen med ME! 

Takk for at dere tåler å lese om  en utfordrende hverdag med smerte og sykdom, at dere leser ordene mine, gir tilbakemelding og ikke minst, TUSEN takk for at dere deler litt av deres historie med meg! ❤️

 

Takk for at dere skjønner at å dele historier fra virkeligheten, gi sykdommen et ansikt,  ikke er det samme som klaging eller et søk om sympati, men heller et forsøk på å spre kunnskap om noe som virkelig trenger et kunnskapsløft.

 

Takk for at dere er med å dele denne kunnskapen! 

 

2017 ble på mange måter et av de tøffeste årene jeg har hatt sykdomsmessig og jeg har måtte prioritere enda mer for å ikke bli sykere.

 

I korte trekk betyr det egentlig at man har mistet enda mer av livet ?utenfor?. 

Det betyr mer skjerming, og mindre tid med familie og venner. 

 

For 2018 har jeg en liste med forhåpninger og ønsker, men etter å ha vært syk så lenge vet jeg at det også er veldig viktig å beholde realisten i seg.

 

2018 håper jeg blir et bedre år på mange måter. 

Jeg håper på litt bedre form, men håper også vi kan få litt mer hjelp der vi trenger uten å måtte kjempe med de siste kreftene som finnes.

 

For oss alle håper jeg vi blir møtt med et helsevesen og hjelpeinstanser full av kunnskap, forståelse og respekt. slik at selv om det ikke finnes behandling, så får man så god og tilrettelagt hjelp i hverdagen som mulig! 

 

Det er NÅ vi lever! 

 

Tusen takk for følget gjennom 2017, for at dere har hengt med i tusen tanker. 

 

Riktig godt nytt år til dere alle! 🦋

 

 

tusentankeriord

 

#myalgiskencefalopati #godtnyttår #livetmedME #livetpåvent #tusentankeriord #takk #nyttår #håp #realist #sykdom #kunnskap

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg