Gir liv til livet

 

BkpT2rcAcd7

 

 

Dette ❤️

Øyeblikk i hverdagen som fyller kroppen og hjertet mitt med så mye glede og lykke.

Små hender som vanner små planter som skal vokse, så fornøyd fordi han er flink gutt, får hjelpe til og samtidig så inneholder jobben vann. Vann er alltid spennende.

Så enkelt kan litt lykke være 💦 og jeg kjenner langt inn i hjertet hvor viktig det er å ta vare på alle disse fine, enkle øyeblikkene.

Ha dette å se tilbake på og fylle kroppen med når jeg trenger det som mest! 

Hver minste lille ting får så stor betydning når man lever så begrenset. Alt blir så forsterket og man legger i mye større grad merke til det som skjer rundt seg. Blir så takknemlig for alle små glimt av hverdagslivet eller som en venninne, som også kjenner til denne hverdagen så godt sa til meg her om dagen, ting som er med på å gi liv til selve livet. 

Jeg syns det var så fint ❤️

 

Det beskriver akkurat følelsen man får og kanskje kan det føles overdrevet og klisje for mange, men det er virkelig så sterkt.

Noen ganger kan det være en samtale, andre ganger en kaffekopp, noen ganger bare det å observere andre i en situasjon jeg selv ikke kan delta i, men likevel kan være en del av på en annen måte eller som denne, en liten tantegutt som vanner små frø  sammen med fetteren sin. 
 

De små tingene. 
Selv om livet byr på utfordringer og oppoverbakker, så er jeg utrolig glad for alt det fine jeg har i livet mitt. 

 

God helg alle sterke mennesker der ute!

 

tusentankeriord 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg