Sammen med de beste

Hver eneste dag tenker jeg på hvor heldig jeg er.

Hvor heldig jeg er som har den fine gjengen min, de gode vennene mine og alle de fine øyeblikkene som skjer rundt meg.

Det er faktisk mange av dem.

Det er mange som ikke har de samme mulighetene som meg og selv om livet er tøft og vanskelig innimellom, for det er det, så er jeg så takknemlig for at jeg har de menneskene rundt meg som jeg har.

Jeg har lært så mye de siste årene.

Ikke bare om sykdommen, men også om meg selv og andre rundt.

Ting jeg ikke tenkte så mye på før, er plutselig blitt ekstremt viktig for meg.

Ting som bare var noe som skjedde, helt naturlig og uten at jeg ofret det en tanke, er plutselig blitt høydepunkter i hverdagen.

Målene jeg setter meg for dagen er langt i fra så store som de var før, ikke i nærheten en gang, men likevel gir de meg en mye bedre følelse når jeg klarer å oppnår dem.

Mestringsfølelse, lykke!

Sammen med de beste jeg vet. 💛

tusentankeriord

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg