Nasjonal pårørendedag

Takk❤

– til min kjære mann og aller beste venn. For du alltid er her for meg og barna.

For at du setter oss først og alltid finner løsninger for at hverdagen skal bli lettere for oss alle.

Takk for at du stopper meg når at jeg ikke klarer å gi slipp, for at du pusher meg når jeg trenger det.

Takk for alt du alltid får meg til å føle meg spesiell, elsket og betydningsfull og alt du aldri forlater huset uten å vise nettopp dette.

Takk for at du leser situasjonen bedre enn noen andre og for at det alltid føles trygt og godt å være rundt deg.

For for alt du tåler og for at du holder meg når smertene er som verst. Takk for at du tørker tårer og at du får meg til å smile når jeg aller helst har lyst til å gråte.

Takk for at du vasker håret mitt og for at du sier at du gjør det med glede. For at du gjør min hverdag lettere. Jeg hadde aldri klart det uten deg.

Takk for at du planlegger fremtiden sammen med meg!

Jeg elsker deg.

4 kommentarer
    1. Awwwwww….. nå ble jeg myk i hjertet! <3
      Hils ham og gi ham en klemmmm fra meg.
      .... men jeg skal vedde på at du, på din måte, gir massevis tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg