Påskefri…

 

 

Nå er det bare denne dagen  igjen på skolen for ungene.
Jeg kjenner det skal bli utrolig deilig med noen dager uten å måtte følge klokken til punkt og prikke… Bare ta dagene i vårt eget tempo.
Slippe å våkne til alarmer og heller la kroppen få styre det litt mer selv.
Passer meg veldig fint, passer oss egentlig alle fint, for jeg vet  om noen andre her i huset som gleder seg ekstra til å slippe å stå så tidlig opp.

Nå blir det to deilige uker fri. Det skal bli så godt.
Jeg merker det er mye lettere nå som ungene har blitt eldre og er litt mer selvstendig. 
Klart det var en utfordring da de var mindre og vi var alle hjemme i lengre perioder. Det var ikke alltid lett å få kabalen til å gå opp.
Det ble mye på mannen. Enkelt og greit.  Han gjorde det meste.
Unger, hus,  mat, handling…. Ja, alt! Da var jeg også på mitt dårligste og trengte mye hjelp selv, så i tillegg til alt han hadde fra før, hjalp han også meg mye. Er det rart han er min store helt?

Nå gleder jeg med til å nyte noen deilige dager sammen med dem, men først skal mor og minstemann i huset ut på en aldri så liten tur.
En vegg skal rives i huset og da bør jeg helst ikke være til stedet..  Så hvorfor ikke gjøre noe kjekt istedenfor? 
Vi skal besøke noen gode venner av oss noen dager og det gleder vi oss masse til.
En fin start på ferien.

Håper du får en fin påske uansett hvor du er.

TusenTankeriOrd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg