Sommerdagen…

Det ble en kranglete og vond natt, men det endte til slutt med et par timer søvn. Den såre og vonde halsen får meg igjen til å lure på om det er halsbetennelse på gang,  men klok av skade, så er kroppen satt i hvilemodus, så får vi se. 

Jeg er tilbake i senga nå, vel viten om at dette kommer til å bli en minst like kranglete dag eller dager.

 

Den var den sommerdagen i Bergen vet dere?  Den som folk har ventet på nå i syv lange og syv breie? Som har regnet vekk uke etter uke? Den som har blitt byttet ut med iskald vind og lavtrykk så langt øye kan se. 

Den kom i går.

Plutselig våknet vi til sommer og over 20 grader og som de solsultne bergenserne vi er, så måtte vi rett og slett finne oss en plass ved sjøen, så mor kunne ligge og nyte hver stråle og ungene bade, leke i sjøkanten og rett og slett bare være ute.

En utrolig deilig dag! ☀ 

 

 

Kaffen smaker nydelig godt når man får den servert i slike omgivelser og jeg kjenner jeg virkelig er helt underernært på dette. Lukten av sjø, gress mellom tærne, SOL! 

Når jeg kan sitte der, sitte der og nyte utsikten av glade barn som virkelig kose seg. Som plasker, løper og ler… Da kjenner jeg en ekstrem lykke inni meg og det er litt enklere å ta natten og dagene som kommer i ettertid… Selv om jeg syns det er fryktelig urettferdig at man straffes på denne måten. 

 

 


Verdens beste mann fikset middag, grilling  og hjemmelaget burger stod på meny og smakte selvfølgelig nydelig. 

Når jeg vet at det ikke blir noe særlig med mat i dag, da er det fint å vite at jeg spiste noe ekstra godt i går. 

Så, siden kvalmestillende har begynt å virke og det fremdels er stille i huset, så skal jeg finne roen og samle krefter noen timer.

Kanskje er ting litt bedre når man våkner?

 

Uansett,  ha en fin dag, med eller uten sol! 

TusenTankeriOrd 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg