TULLEHØNE!!

 

 

Så var det en helt vanlig formiddag jeg prøvde å utføre en tlf-samtale med min gode venninne og jeg   skulle fortelle henne om noe jeg hadde lest om på Facebook, da hele telefonen min låste seg og jeg ikke kom videre uansett hva jeg gjorde og hva jeg prøvde. 

Dvs, jeg hørte godt venninna mi i andre enden og hun meg, men alt det andre var låst og jeg var  så opphengt i å få dette til å virke at jeg glemte alt annet.

Midt i samtalen kommer jeg på det geniale!  RESTARTE MOBILEN!  Ja, det gjør jeg. Jeg skrur den av og på igjen. Det går fort og hun vil ikke merke noe. 

Vi prater videre før det blir helt stille i andre enden. 

Hallo! Er du der? 

Ble det brutt? 

La hun på? Skjønner ingenting!  

Hmmm….

Jaja, la meg taste inn pin koden min nå så prøver jeg å ringe henne opp igjen!!! 

 

Jeg trenger vel ikke utdype noe mer.

#TULLEHØNE 

 

TusenTankeriOrd 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg