Kan du SLUTTE å puste sååå HØYT??

 

Jeg føler meg innimellom som en trassig og vrang unge.

Jeg har ikke lyst å klage, men enkelte ganger og  spesielt  netter når man er sliten og egentlig aller helst ønsker seg litt søvn , da  er lyd som knivstikk mot kroppen.
Hver minste lille knyst høres nærmest ut som et steinras og det smerter i hver minste lille del av kroppen.

Mobilladere, TV, kjøleskap, ja egentlig det meste av elektroniske duppedingser som står på er rett og slett et mareritt å leve med innimellom.

Jeg klarer ikke konsentrere meg om noe annet.
Jeg blir liggende å høre etter på alt, selv om jeg samtidig prøver å stenge det ute med ørepropper og alt som er.
De sniiiiker seg inn!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått opp om natten, trasket rundt i rommet for å dra ut stikkontakten av en radio eller mobillader.

Ingen unntak i natt!

Jeg blir gal av alle disse lydene!

Ørepropper hjelper innimellom, men langt ifra hver gang.
Noen ganger føles det som alt slipper inn. Hver minste lille lyd.
Ingen andre i huset hører det eller føler seg plaget på noen måte, men jeg? Jeg får inn alt.

I natt var en slik natt og jeg har bare ligget og vridd og vendt på meg i flere timer .

“Kan du legge deg litt lengre vekk? Kan du trekke ut mobilladeren er du grei?
Kan du slutte å puste så høyt?! KAN DU KNUSE DET KJØLESKAPET ??? “

Stakkars mennesker jeg bor med.
Jeg håper de holder ut…

I need sleep!

tusentankeriord

#lydsensitiv #ME

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg