Barnas julepynt

 

Det nærmer seg juletider og småfolket kan nesten ikke vente her i huset, de er så spente. 

De virkelig elsker adventstiden og alt julegøy som hører med. De deltar ivrig både i pynting og alt som skal ordnes til advent og jul.Heldig for meg, siden jeg trenger all den hjelpen jeg kan få og jeg syns det er ekstra koselig med hjelp fra dem.

 

Jeg syns det er utrolig stas med juletiden selv og må inrømme at  noe av den fineste julepynten vi har, er nettopp det de små har laget selv. Det er det som får frem det skikkelige gode julefølelsen og stemningen i huset.

“Alle mammaer må  jo si det” tenker du sikkert, og det kan godt hende, men jeg synest virkelig at skjeve dorullnisser med tre øyner og uten armer er skikkelig sjarmerende og hører julen med. Det gir meg skikkelig julestemning . 

 

Hjerte dere ser på bildet over, fikk jeg av eldste gutten for mange år siden og fremdels så ser jeg glede i øynene til alle ungene når jeg drar det frem år etter år. Det blir ikke jul uten dette røde hjerte her i huset.
 

 

Denne lille krabaten flyttet inn til oss for noen år siden, og har siden den gang vært med oss hver jul. Han har sin faste plass i vinduet og der blir han nok sittende i år også. 

 

 

 

Dette fine juletreet har også bodd hos oss en stund. Ungene blir like stolt og kry hver gang jeg pakker det frem og nå i ettertid har det også dukket opp et ganske likt , men litt mindre som påsser kjempefint sammen. 

 

Denne er helt spesiell  og den er vi veldig glad i alle sammen.  Hver jul i 11 år har denne fine dukket opp. ☆

Dette er  også en av de første tingene ungene spør etter når vi skal finne frem julepynten.

Hvor er stjernene?

 

 

Vi har nisser i alle farger og fasonger. 

Lykter og skatter ☆☆

 

 

 

JULETREPYNT!

 

 

 

 

 

Det er ikke noe i denne verden som gjør meg gladere enn å se når ungene stolt viser frem det de har laget.

Det betyr så mye for de og det er ekstra koselig når de får hengt det opp og vist det frem til alle.

Juletreet er fylt med små og store skatter som barna har laget. Lykketre ☆

 

Alle har vi våre måter å gjøre ting på og det aller viktigste er jo at man selv skaper den gode og fine stemningen hjemme hos seg selv , uansett hvilke tradisjoner eller hvordan man velger å gjøre det på.

 

 

 

En fin førjulstid ønskes deg og dine ♡♡

 

Tusentankeriord

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg