Ta vare!

 

I dag har vært en merkelig dag. På mange måter. 

En natt uten særlig søvn på grunn av intense kjevesmerter, jeg sliter en del med det. Kjennes ut som at hele ansiktet skal eksplodere.

Jeg føler meg utslitt av all verken, lite mat, for det er nesten helt umulig å gape og lite søvn når jeg egentlig er inne i en periode hvor jeg trenger myyye!

Så alt det forferdelige i Manchester. Det er bare så grusomt. Hjertet mitt blør og jeg klarer nesten ikke ta innover meg disse grusomme handlingene som har skjedd.

Jeg har bare lyst å holde fast i mine egne. Holde  dem hardt og lenge, ikke slippe. 

Det gjør så vondt å vite at det er noen som ikke får hjem sine.  

Spente barn og ungdommer som hadde gledet seg til å oppleve idolet sitt. 

Kanskje hadde de ventet lenge, telt dager, hatt sommerfugler i magen. Nesten ikke klart å vente til den endelige dagen.

Noen uten foreldre for første gang. Ekstra stolt, ekstra spent.

Det som skulle bli den beste dagen i livet, ender opp med å bli den verste, for noen den aller siste 💔

 

Livet er så dyrebart. Menneskene du har i livet ditt er så dyrebare. Ta vare folkens!   For de er absolutt det viktigste vi har. 

Utsett ikke muligheten til å fortelle noen du bryr deg om at du eg glad i dem. I morgen kan det være for seint.

 

Jeg har vært i hvilestilling i hele dag. På samme plass, nesten uten å bevege meg.

Smertestillende, kjevemasasje og hvile. Slik har dagen gått…helt stille og nesten litt tom. 

 

Jeg har klemt litt ekstra på mine i kveld.  

 

 

tusentankeriord 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg