Gamle Bergen

Gamle Bergen 🦋

 

Mitt vestland ~ byen i mitt hjerte!

Som jeg savner deg når jeg ser disse bildene.

Savner alt du har å by på av små gater og hus.

Trange smau og lukten av sjø og fjell.

Gleder meg til å se deg igjen når kroppen tåler å være litt mer utenfor.

 

 

Så mye mer å by på en regndråper og paraplyer .

 

Det finnes knapt noe vakrere enn vår og blomstringen i Bergen.

Jeg er kanskje inhabil, men det er helt nydelig og jeg savner det skikkelig.

 

Når kirsebærtrærne springer ut i all sin prakt og hundrevis av tulipaner dukker frem i all slags farger.

 

Å bare sitte på et pledd ved lille Lungegårdsvann, se på fontenen, alle fargene. Det gjør meg skikkelig, skikkelig GLAD i hjertet.

 

Jeg håper det blir vår snart, helst sommer.

Håper kroppen min vil være utenfor og at Bergen stiller med sol.

Nå har jeg jo i tillegg blitt en racer med rullestolen og det er til god hjelp.

Så…

 

Da det blir piknik på et pledd i byparken, det MÅ det bli!

 

I mellomtiden må jeg rotete litt i minneboken av bilder, kose meg med dem mens jeg venter på at tiden skal bli gå fremover mot bedre tider.

 

tusentankeriord

 

 

 

 

 

 

 

 

#bergen #gamlebergen #bymuseet #fjordogfjell #norge #frydenlund #bergenoldtown #sandviken #tusentankeriord

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg