Valentine

BfJ_1W7gWKy

 

 

 Kjære fine mannen min! ❤️

 

Takk for alt du er. 
Hver eneste dag, hver eneste time, hvert eneste minutt.
Takk for tryggheten du viser.

Takk for at du løfter meg.
Hver gang jeg faller sammen,
litt og litt og enda litt til.
Du løfter meg.

Takk for at du viser meg at jeg er vakker.
Selv om jeg føler meg svak, blek og ustelt.
Du får meg til å tro på deg.

Takk for at du ler med meg.
For at du elsker meg, deler livet ditt med meg.
Jeg kunne ikke forestilt meg dagen uten deg!

 

❤️

Jeg elsker deg! 

 

 

 

 

tusentankeriord

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg