Vår i Bergen

 

 

Hei på dere 🤚🏻💙

Det er vår i Bergen altså, og akkurat nå skinner solen utenfor vinduet mitt ☀️.

Jeg har hatt en natt med 10 timer søvn i strekk! – Ja, det tar på å feire bursdag, for de av dere som helt hadde glemt det.

Det er i alle fall ikke det ekstra året jeg fylte som tok på. La det være HELT KLINKENDE KLART, Ok? 😇

Guttene mine sier jeg fremdeles er den yngste av mammaen i klassen, selv om pappa prøver seg med å hinte om at jeg snart tar han igjen! ( han er 64) 

Vel, Pappa.. en ting er sikkert. 

De aller fleste dager i året, så kjennes det faktisk ut som jeg har tatt deg igjen med det dobbelte i alder, så kanskje det ligger noe i det likevel? 😳

Jeg er ikke så redd for å bli gammel egentlig, sånn i tall mener jeg.

For å være helt ærlig, så er jeg så utrolig glad for hvert eneste år jeg får her på jorden faktisk. 

Det betyr at jeg fremdeles er her og kan skape gode øyeblikk og lage masse fine minner med den beste gjengen jeg vet. 

Ja, det ble litt klisje og sukkersøtt, men jeg mener det faktisk. Det er det aller beste jeg vet! 💗

For ikke mer enn 1 år siden var jeg ikke sikker på om jeg skulle overleve til neste dag.

Slik føltes det helt oppriktig, og selv om ting ikke er enkelt nå heller, så er det en tanke bedre og en tanke bedre er bedre enn ingenting….selv om jeg føler meg eldre enn faren min. 

Nå får jeg snart besøk av en god venninne og vi skal drikke kaffe fra rosa kaffekopper. 

Jeg har aldri vært spesielt glad i rosa, men nå elsker jeg det…. og gult, og rødt. Farger.

Hodet mitt har allerede kokt litt over nå og jeg har fått litt feberkinn, men jeg ønsket veldig å dele dette innlegget med dere. 

Det er vår i Bergen altså 💛

Ønsker dere en nydelig dag!

 

 

tusentankeriord

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg