Utsikt fra sofaen!

Dette er min utsikt i dag. Her skal jeg nok tilbringe mesteparten av tiden.  Kroppen har gitt beskjed,  jeg har ikke noe jeg skulle sagt.

 

Egentlig,  hadde jeg lyst å skrive et helt annet innlegg. Sannheten er at jeg har en del andre innlegg på lur som allerede er skrevet, som trenger litt finpuss her og der. Jeg hadde ikke klart å poste innlegg  hver dag slik, for det krever faktisk en del jobb. 

Noen innlegg har jeg skrevet for lenge siden, men ikke turt / villet poste helt enda,  andre har jeg tatt med fra den gamle bloggen, kanskje redigert noe. Likevel,  det krever en del energi som man har allerede har lite av så man må passe på å ikke bruke seg helt opp. 

I dag blir det ingen redigering jobbing med innlegg. Det må bli hvile fremfor noe annet. 

 


 

Dette er min frokost i dag. Jeg håper magen tar i mot det. Akkurat nå er ingenting sikkert. 

Kvalme er en av de tingene jeg sliter mest med når formen ikke er så bra. Da er mat ikke det letteste å få i seg, men litt må man jo prøve. 

 

Så, da skal jeg lade batteriene litt, fylle opp tanken så langt opp jeg bare klarer. 

Så håper jeg dere alle får en strålende dag.

 

TusenTankeriOrd 

 

 

7 kommentarer
    1. Håper du får en bedre dag i morgen. <3
      Vi trenger noen "nededager" dessverre.
      Liker bloggen din da, du skriver godt og viser livet med sykdom slik det er - både det positive og det negative. Jeg synes du er sterk!!

    2. Cathrine / SerendipityCat: Tusen takk. Ja, nå måtte jeg rett og slett ha en hviledag. Sakkosekkform!!
      Tusen takk for fin tilbakemelding. Setter stor pris på det. Det er du også. En fantastisk person som jeg ser veldig opp til. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg