Lindring i hver solstråle!

For noen nydelige dager vi har hatt nå. Jeg elsker det! 
Helt perfekt på så  mange måter for min egen del. 
Selv om kroppen har vært sliten og sår den siste tiden, var det akkurat som den hadde ropt etter disse dagene i solkroken hjemme, med mine beste rundt meg. 
Selv om jeg skulle ønske jeg kunne utnytte dagene bedre, så sier jeg JA TAKK, til alt jeg får og tar imot med åpne armer.
Jeg fikk noe og det, det kan jeg leve lenge på! 🙂 

Verdens fineste dag!

Det skal ikke så mye til for å gjøre dagen så mye bedre. 
Litt appelsinsaft i litt søte glass med en neglelagg som matsher? Hihi, det var faktisk helt tilfeldig altså, men vi fikk oss en god latter når vi oppdaget det. 

Tidligere i uken fikk vi besøk på terrassen til stor glede for gjengen i huset.
Bror, søster og svoger kommer innom, og selvfølgelig lille raspeball da. Vi  fyrte i grillen og  satt ute i den deilige luften…..frihet!
Jeg kan kjenne at hver eneste solstråle lindre den vonde kroppen min når jeg sitter ute slik. Dette er så etterlengtet og jeg håper på mange slike varme sommerdager. 
 

 

Slik det ser ut på værmeldingen, så går vi hvertfall en fin helg i møte værmessisg, så da er det bare å håpe at kroppen henger med, slik at man får dratt litt goder ut av det også. 
Jeg håper og satser på litt soltimer på terrassen og grilling med gjengen min de neste dagene. 

Håper dere alle får en fin helg. 
Vi høres! 🙂 

TusenTankeriOrd 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg