Jeg er redd!

 

 

 

Jeg er redd for at jeg ikke vet hvor mange flere gode dager jeg har igjen.
Jeg er redd for hva denne sykdommen betyr og hva det vil gjøre med livet og kroppen min. 
Jeg er redd for at jeg ikke bruker nok tid på familie og venner. 
Jeg er redd for at jeg ikke forteller de menneskene jeg er glad i det jeg egentlig vil si og som de kanskje hadde trengt å høre. 

Jeg er redd jeg ikke lever livet mitt til det fulle!
Jeg er redd at på et gitt tidspunkt, kan min helse ta en dramatisk vending i hvilken som helst retning som den vil… og det helt utenfor min kontroll!

men uansett hva som skjer med meg… 

Jeg er redd fordi jeg bryr meg. 
Jeg er redd fordi jeg fremdeles har gode ting i livet mitt.
Jeg er redd fordi ting betyr så mye, hver eneste lille ting. 
Kanskje er det ikke noe å være redd for likevel? 

 

 

Ukjent

 

 

tusentankeriord 

 

 

#smerte #fibromyalgi #ME #myalgiskencefalopati #smertekamp #kroniskelidelser #kronisksykdom 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg