Jeg starter dagen …

 

JEG STARTER DAGEN 

 

Jeg starter dagen med å kjenne at jeg lever.

En tung og sliten kropp som stritter mot etter en vanskelig natt. Ingen valg, en ny dag må ta fatt.

 

Jeg starter dagen med å føle smerte.

Man gjør alt man kan  for at det skal lette, men smertene  er vanskelig å mette.

 

Jeg starter dagen med å være takknemlig

For før de går ut døren har de allerde passet på, at jeg har det jeg trenger resten av dagen nå.

 

Jeg starter dagen med å håpe!

Kanskje en dag livet snur for alle oss. En dag er vi tilbake! fortsett å slåss .  ♡

 

Tusentankeriord 

 

 

 

 

 

#dagen #ME #smerte

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg