MAMMA I VINDUET

 

 

 

 

 

De stopper opp utenfor stuevinduet, snur seg rundt  og og vinker til meg. 

Det knyter seg litt  i magen. De vakreste jeg vet. 

Her sitter jeg,  på samme sted, gjør akkurat de samme tingene i dag også.

Nesten som at noen bare har spolt tilbake kassetten, trykket på play og så går det helt av seg selv. 

De vinker ivrig, minsten sender en suss ut i luften.  Jeg later som jeg akkurat klarer å gripe den før jeg holder den inn mot hjerte mitt. 
Smilet holder nesten på å gå rundt på lillemann utenfor og jeg klarer ikke holde igjen tårene.

Heldigvis ser han bare at jeg smiler tilbake og han fortsetter å vinke ivrig.

De ler begge to og går mens de vinker til jeg ikke kan se de mer.

 

De ser ikke begrensningene, de ser ikke utfordringene eller sykdom.

De ser verdens beste mamma som de elsker og som for de er den beste mammaen av dem alle…. og det er meg! 

 

Tusentankeriord 

 

 

 

 

#mamma #kjærlighet #hjerte #barn #ME #samvittighet #smert  #foreldre #myalgiskencefalopati

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg