Sommerregn

sommerregn

i dråper liker jeg deg

når du litt etter litt

skyller vekk alt det mørke og litt triste på overflaten

💦

når du gir jorden næring,

dråpe for dråpe og skyller over alt med ditt blanke utseende,

men likevel har med et håp om en litt bedre utsikt etter du har gjort ditt

💦

når du gjør slik at jeg kan sitte helt stille, uforstyrret og uten at noen oppdager at det som kommer ut av øynene mine er noe helt annet enn det blanke, friske sommerregnet som du deler med oss, selv om det ligner 💦

bare fordi jeg trenger å være litt aleine akkurat nå og bare fordi jeg trenger å sitte i sommerregnet, uten at noen ser hva jeg egentlig gjør.

tusentankeriord

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg