Du ser ikke syk ut

 

 

tusentankeriord

 

 

4 kommentarer
    1. Flott! Sånn er det! Og som jeg pleier å si: Det er ingenting som feiler ansiktet mitt….. Jeg forstår ikke grunnen til at folk har så lyst til å si at man ikke ser syk ut. Det er jo en prestasjon! Når jeg står opp, prøver jeg å sminke meg litt,- tar på leppestift som sitter hele dagen (lipfinity, max Factor),- og øyenbrynene fikser jeg litt. Og det er ikke sikkert jeg greier alt på en gang. Men jeg føler meg freshere, jeg har intet ønske om å se ut som jeg føler meg!!!!
      At det ikke lar seg skjule mange ganger, er det bare mannen min som ser. Når man er grå i ansiktet og nesten ikke kan bevege seg…. Da er det ingen som ser oss. Nei, vi må bare leve med det der, de vil alltid si slikt. Og noen mener det bare godt. Men følelsen er jo at de egentlig betviler at “er du nå så syk, da,- når du ser så godt ut”,- noe jeg rett og slett syns er ufint uansett. Flott at du laget denne bilderekken. Den viser din virkelighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg