Hei igjen

Lenge siden sist..

 

Heeeeei!

Kan nesten ikke huske hvordan man laget innlegg her inne, så lenge siden,  men nå fikk jeg lyst til å prøve meg igjen og så får vi se underveis hvordan det blir.

Hvordan står det til med dere?
Har dere hatt en fin sommer?

Som jeg har delt her inne tidligere, så har vi flyttet til en helt ny kommune og har nå hatt vår første hele sommer i nytt hus.
Det har vært så fint.

Livet og dagene er fremdeles med fartsdumper langs veien vi går, men å flytte har vært den beste avgjørelsen vi har gjort for oss selv.

Et mer tilrettelagt og lettere hus, landlige og helt nydelige omgivelser som vi har forelsket oss helt i og ikke minst stillheten rundt huset.

Naturen og tilgjengeligheten til sjø, skog og friluftsområder ( også for de som trenger rullestol, har med barnevogn ol) er utrolig bra.
Vi har trivdes så godt fra første dag og aldri sett oss tilbake.

Det eneste vi savnet og som tok tid å venne seg til, var det gamle huset. Hjemmet vårt.
Der vi hadde så mange år med minner, der barna vokste opp og som var vår trygge sone.
Den følelsen har heldigvis vokst seg inn i det nye huset og det er godt å kjenne den trygge, gode følelsen man får i kroppen av « komme hjem».

 

Jeg er så takknemlig for å ha dette rett utenfor døren min.

 

Denne sommeren har virkelig vært den beste på så lenge jeg kan huske og selv om jeg skulle ønske den varte i mange måneder til, så kjenner jeg at hver dag med sommervær utenfor er en BONUS jeg absolutt ikke tar for gitt.

Vi som bor på denne kanten av landet vet hvordan det kunne vært.

Jeg har virkelig savnet å skrive som dette og håper at dette kan være starten på litt flere innlegg etterhvert.
Lysten og viljen er fremdeles større en kapasitet her i gården, så vi får ta en dag av gangen.

Ønsker dere alle en så fin uke som mulig.

 

@tusentankeriord 🦋

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg