Hvis jeg klarer det

 

 

 

Noe av det verste jeg får høre er akkurat dette.

« Hvis jeg kan, så kan i alle fall du »

Som en pekefinger i ansiktet som sier at, dette bør du få til ellers har du ikke prøvd godt nok. 

Det er ikke så enkelt. 

Vi er alle ulike og med forskjellig utgangspunkt.

Ting du mestrer, er nødvendigvis ikke noe jeg klarer å gjennomføre og ting jeg gjør og kanskje til og med er god på,  er nødvendigvis ikke noe for noen andre. 

Og vet dere, det er helt greit

Det betyr ikke at vi ikke skal ha tro på oss selv eller at vi gir opp, men at det er helt OK at vi er ulik og at vi mestrer forskjellige ting.

 

Det et det som gjør verden så unik 💜

 

Det er ikke nødvendig å sammenligne seg med andre enn selg selv.

Kun da vil du få riktig utgangspunkt og muligheten til å se utviklingen.

 

tusentankeriord

 

 

 

 

#godnok #renpoesi #tusentankeriord #dikt #ord #ulike #unik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg