Mars og vår i luften

 

 

 

Vår.

Jeg elsker våren og jeg elsker Mars.
Min favoritt-måned.

Da jeg var liten fikk vi alltid høre
at været som viste seg utenfor 1 mars, var en god indikasjon på hvilken vår og sommer vi hadde i vente.
Vel, hvis det stemmer har vi virkelig mye å glede oss til og jeg tillater meg til å skru opp håpet og forventningene om en mild, deilig og solfylt vår og sommer der fremme.
Hvor fantastisk hadde ikke det vært?

I dag skinner solen fra blå himmel utenfor og det er rene påskestemningen.
Helt nydelig med andre ord.

 

Gjengen er på vei på en liten vinterferietur og selv om jeg aller helst skulle ønske jeg kunne være med dem på tur, skal jeg skal bruke dagene hjemme godt med  hvile og prøve å samle alt jeg har av krefter til de kommer hjem.

 

 

 

Før de dro, var guttene ute og plukket inn fine pusekatt-busker som skal bli pyntet til fastelav. Hva gir mer vårfølelse enn pusekatt-busker?  Kanskje jeg til og med klarer å stille med deilige fastelavnsboller til de kommer hjem?
Det hadde vært en veldig fint å kunne overraske med , men vi får se hva de neste dagene bringer. Formen er nemlig ikke helt på topp.

Skal du lage boller på søndag?

 

Jeg klarte å lure meg til to minutter av den deilige vårluften på terrassen tidligere i dag.
To minutter med solen i ansiktet.
Helt nydelig.
Det er virkelig vår utenfor folkens og jeg kjenner på hele meg at jeg virkelig ser frem til den tiden vi går inn i nå.

Lysere, mildere og forhåpentligvis lettere.

Mars ~ du starter helt perfekt!
Håper det fortsetter slik.

Ønsker dere alle en så fin helg som mulig.

tusentankeriord

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg