Tusen takk til dere

 

 

Kjære alle dere fine folk som følger tusentankeriord  her på bloggen,  på Instagram og Facebook. ❤️

Takk for all varmen dere sender meg og for tilliten dere viser ved å dele litt av deres historie med meg.
Jeg vet at det noen ganger er veldig vanskelig og det kreves mye mot å dele med andre hvordan hverdagen egentlig er.
Vit at den tilliten dere gir meg, blir godt tatt vare på.

Tusen takk for at dere liker og deler ordene mine.
For at dere setter pris på og kjenner igjen det jeg skriver.
Det har vært så fint å se noen ta i mot det jeg skriver på den måten og i tillegg har det gitt meg mot og styrke på veien til å dele enda mer.
Det gir en følelse av å ikke være så alene med alt, så takk!

Jeg vet at julen er vanskelig for mange.
Følelsen av å ikke strekke til, ikke komme i mål eller ensomheten når man ikke kan delta på det andre gjør,  er dagligdags for mange.
Selv om det kanskje ikke er noen stor trøst, så vit at dere ikke er alene om disse følelsene.
Vi er mange og like mange som sender varme tanker og håp om en litt lysere fremtid.
Som bryr oss.

En dag! ❤️ En dag skal må det snu og alt det vonde og vanskelige skal bli litt lettere.
Jeg klarer ikke gi slipp på den tanken om at det er slik det skal bli.

I mellomtiden skal jeg prøve så godt jeg kan,  på min måte,  og kjempe for meg selv, sønnen min  og alle dere fine folk  som av ulike grunner ikke kan kjempe den kampen  selv.

Sammen er vi sterkere!

Jeg vil takke dere for alle fine ord og heiarop på veien og håper at 2019 bringer med seg lettere og lysere dager for oss alle.
Med ønske om en så fin og fredfull jul som mulig og alt godt for det nye året ❤️

Juleklem fra meg
tusentankeriord

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg