TUSEN TAKK!

 

 

 

Jeg må bare dele med dere noe utrolig fint jeg opplevde i dag og som rørte meg skikkelig.❤

En av mine lesere sendte meg denne sangen, som hun har laget og som handler om  det å ha ME. 

 

Hør sangen ved å trykke på linken under !

https://youtu.be/iy36Q7aYxiY

 

Det var så utrolig sårt, fint og vondt på samme tid og det fikk frem så mange reaksjoner på en og samme tid.

Før jeg visste ordet av det var øynene   fylt med tårer og jeg kjente det virkelig traff meg hardt i magen. 

Jeg syns det er så fint når mennesker finner sine måter å utrykke seg på og ekstra fint er det når  deler det videre  med andre som er i samme situasjon og som kanskje kan kjenne seg litt igjen og finne trøst i det man prøver å utrykke.

Sammen er vi sterkere! ❤

 

Tusen takk for at du delte dette med meg. Det setter jeg utrolig stor pris på og gjorde virkelig en stor forskjell på dagen min.

 

Tusentankeriord 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg