Frokost på døren…

 

Det er så kjekt å kunne få overaske gjengen litt, og spesielt siden formen har vært så elendig som den faktisk er  og jeg ikke har muligheten til å bidra med særlig mye.

Jeg må inrømme at det gnager litt på samvittigheten når jeg ser hvordan mannen prøver å rekke over alt, for det er nemlig litt som skal rekkes over når man er en familie på 5 og hvor man skal kombinere jobb, skolebarn, kronisk sykdom + alt som kommer hjemme og på fritiden i tillegg….og mat må man jo ha også.

 

Siden det ikke har vært mulig å holde seg på beina så lenge om gangen de siste ukene, kom jeg på en ide jeg visste kom til å falle i smak og som jeg kunne gjennomføre uten å verken stå på beina eller noe annet. Vinn vinn ☺

Bestille frokost på døren! 

 

 

I dag tidlig hang det en pose på døren og gjengen ble veldig overrasket og så kjempeglad.

Deilige Croissanter,  Pain au Chocolat ( det er jo lørdag) , Appelsinjuice,  Bagels og deilig spekeskinke 😊

 

 

 

 

Perfekt start på helgen med den fine gjengen min.

Jeg har liksom kjent veldig på det at jeg ikke har kunnet bidra så mye den siste tiden, så i dag var det veldig godt å føle at man hadde ” bidratt” litt, selv om man fysisk ikke hadde stått med bakebollen på kjøkkenet. 

Du vet, alle kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre noe, og det var jo det jeg gjorde i dag. Jeg gjorde noe.

Det fikk iallefall frem smilet hos gjengen min og det var det viktigste og beste av alt! 

 

God lørdag!

 

 

Tusentankeriord 

 

 

 

#frokost #mat #morgenlevering 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg